عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار کلاله با نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر


دیدار فرماندار کلاله با نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر

 دیدار فرماندار کلاله با نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر
فرماندار کلاله در جلسه ای مشترک با نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر نکات و موارد تبلیغاتی ، انتخاباتی و ایجاد شور حضور و پرهیز از اختلاف افکنی را عنوان کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر در این جلسه گفت : اولویت اصلی و اولیه ما در انتخابات حضور پرشور مردم پای صندوق های رای است و با عاملی که مانع این مهم شود به طور قطع برخورد خواهیم کرد .
وی افزود : بدانید که دشمنان بدنبال عدم حضور مردم پای صندوق های اخذ رای است و شما نامزدها هوشیار باشید تا مبادا بهانه ای دست معاندین و کینه توزان به انقلاب دهید .
ایشان انتخابات را یک فرصت برشمرد و گفت : انتخابات یک فرصت برای نامزدها و مردم و هوادران است ، رای ، نگاه مردم و صندوق های اخذ رای اولویت ماست و ما وظیفه داریم تا حافظ این حق الناس باشیم و اجازه جابجایی حتی یک رای را هم نه دادیم و نه خواهیم داد .
رئیس هیات اجرایی اظهار داشت : در اعلام صلاحیتها نگاه ما متوجه به استعلامات 4 گانه بود که البته با تدبیر هیات های اجرایی و نظارت این گفتمان را هم نشان دادیم و از سعی کنید از هر طایفه و قومی که هستید به اختلافات قومی و مذهبی دامن نزنید و در سایه اتحاد و همدلی وبرادری حرکت کنیم و منافع جمع را فدای منفعت عده ای قلیل نکنیم .
وی با اشاره به برخی وعده های انتخاباتی هم گفت  :عده ای در این مدت اندک وعده هایی برای شورای شهر داده اند که به اندازه ریاست جمهوری هم نمیرسد ، متاسفانه مطالبی را در فضاهای مجازی دیده میشود که حتی فرماندار و استاندار هم توانایی آنرا ندارد
برزگر با اشاره  به برخی تهمت ها در فضای مجازی این رویه را به دور از اخلاق اسلامی و منش و کردار صحیح عنوان کرد و افزود : به همدیکر تهمت نزنید سعی کنید داشته هایتان را عنوان کنید ، همه اهل و ساکن یک شهریم و با هم برادر و خواهر دینی هستیم و این رفتارهای هتاکانه در خور شان نیست بیاییم با هم فردایی روشن بسازیم .
رئیس اداره اطلاعات هم گفت : رعایت قانون بر همه واجب است ، از کاندیداها توقع حرکت در چارچوب قانون و اخلاق را داریم و اگر اعتراضی هم هست حتما به مسئولین و فرمانداری اعلام شود نه عنوان کردن در فضای مجازی .
وی نامزدها را به پرهیز از منازعات قومی و دینی دعوت کرد و گفت : بحث های قومی و مذهبی را به فضای مجازی نکشانید .
دادستان انقلاب شهرستان هم گفت : این اعتماد یک امانت الهی است باید روزی پاسخگوی آن باشید و از نامزدها توقع تمکین به قانون و دوری از تفرقه و تخریب و رعایت نکات تبلیغاتی را داریم .
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 408
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2447

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 403
بازدید دیروز: 321
بازدید ماه:9773
بازدید سال:9773
بازدید کل:1480939