عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد سرشماری استان برگزار شد


جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد سرشماری استان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

روز دوشنبه 12 مهر جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد سرشماری استان با حضورمتصدیان تبلیغات ستاد سرشماری شهرستان ها استان برگزار شد

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد سرشماری استان در نشستی که با حضور متصدیان تبلیغات در ستاد سرشماری شهرستان ها برگزار شد گفت : سرشماری یک اتفاق ملی است و استان ما تاکنون در تمام اتفاقات ملی در سطح کشور از رتبه خوبی برخوردار بوده است و همه باید تلاش کنیم تا در این دوره از سرشماری نیز به جایگاه مناسبی در سطح کشور دست یابیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله ، مجید دهنوی مسئول ستاد سرشماری استان با اشاره به همکاری تمام دستگاههای اجرایی استان برای برگزاری هر چه بهتر سرشماری نفوس و مسکن 1395 بیان داشت: از تمام دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم تا در این زمینه به یاری ستاد سرشماری استان بیایند و این مهم با همکاری و هماهنگی فرمانداران هر شهرستان محقق خواهد شد.

وی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن سرشماری اینترنتی در سطح استان اظهار کرد: روابط عمومی فرمانداری ها نقش بسزایی در این زمینه دارند و با برگزاری جلسات مختلف با ائمه جمعه، مدیران مدارس، دهیاران و سایر مدیران اجرایی در اطلاع رسانی هر چه بهتر و بیشتر در این زمینه تلاش نمایند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد سرشماری استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمام متصدیان امر تبلیغات ستاد سرشماری شهرستان ها تصریح کرد: تاکنون فعالیت های خوبی در زمینه اطلاع رسانی انجام شده است ولی انتظار داریم با تلاش بیشتر سایر همکاران در فرمانداری ها شاهد نتیجه بهتری در این زمینه باشیم که کسب این نتیجه بهتر به اخذ رتبه ی بالای استان در سطح کشور منتج خواهد شد و این به نفع همه ی هم استانی های عزیز می باشد.

همچنین قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان نیز که در این جلسه حضور داشت با تقدیر و تشکر از همکاری تمام متولیان امر سرشماری در استان تصریح کرد: ما از هر راهکاری که در جهت تقویت رتبه استان در سطح کشور توسط همکاران عنوان شود استقبال می کنیم و امیدواریم با برطرف کردن کم و کاستی ها در پایان کار از نتیجه به دست آمده راضی باشیم.

مهدی ملاغلامعلی گفت : شهرستان ها از ظرفیت مدارس، دهیاری ها و شهرداری ها استفاده کنند و از همه ی دستگاههای اجرایی در سطح استان انتظار داریم همکاری لازم را با ما داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور جمعی از متصدیان امر تبلیغات ستاد سرشماری شهرستان هابرگزار شده بود حاضرین گزارش عملکردی از فعالیت های خود، از زمان آغاز سرشماری تاکنون، به اطلاع مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد سرشماری استان رساندند و اقلام مصرفی مورد نیاز خود از جمله بنر، پوستر، تبلت و .... را تحویل گرفتند.

لازم به ذکر است در شهرستان های مختلف استان مراکزی از جمله فنی و حرفه ای ، مراکز بهداشت، کتابخانه های عمومی ، ict های روستایی، مدارس و ... جهت ثبت نام اینرنتی سرشماری به صورت رایگان مشخص شده اند و هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه به این مراکز مراحل ثبت نام سرشماری اینترنتی خود را انجام دهند.

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 553
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1947

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 106
بازدید ماه:330
بازدید سال:10210
بازدید کل:1481376