عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یادواره شهدای دهستان آقسو شهرستان کلاله برگزار شد

بمناسبت هفته دفاع مقدس :

یادواره شهدای دهستان آقسو شهرستان کلاله برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

یادواره شهدای دهستان آقسو شهرستان کلاله برگزار شد

یادواره شهدای دهستان آقسو و روستای کاظم خوجه بخش مرکزی کلاله با سخنرانی امیر سرتیپ آذریان فرمانده لشکر 77 خراسان ، فرماندار و مسئولین و عموم مردم منطقه برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله ، نصرت برزگر فرماندار شهرستان کلاله در یادواره شهدای دهستان آقسو که در روستای کاظم خوجه برگزار شد گفت: امروز پاسداران و دلیرمردان ما با درس گرفتن از مکتب عاشورایی در داخل و خارج از مرزها برای انقلاب اسلامی، از عزت، شرف وناموس ملت دفاع می کنند .

فرماندار کلاله افزود: امروز باید در مسیر شهدا ، با پیروی از ولایت فقیه در خدمت به مردم بعنوان سرباز ولایت تلاش کنیم و بدانیم سرافرازی ما در ادامه این راه نهفته است.

امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده لشگر ۷۷ خراسان سخنران یادواره شهدای دهستان آقسو کلاله با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب گفت : یادواره های شهدا ، فرصتی است برای مرور گذشته پر افتخار دلیرمردان این سرزمین که همه هستی خود را تقدیم راه خدا کردند.

امیر لشگر ۷۷ خراسان با تاکید بر ضرورت برگزاری این یادواره ها اظهار داشت: برپایی این مجالس با شکوه تجلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و نوجوانان و جوانان عزیز ما باید بدانند که شهدا در پاسخ به فرمان امام خمینی ره به تکلیف خود عمل کردند و امروز نیز باید در این جنگ نرم، شما در مقابل دشمن گوش به فرمان ولایت، مقاومت کنید و بایستید.

امیر آذریان با یادآوری خاطرات سالهای دفاع مقدس و دلاورمردیهای رزمندگان گفت : دشمن به قصد از بین بردن نظام نوپای اسلامی به ایران حمله کرد اما مردان و زنان این مرز و بوم در کنار نیروهای مسلح در 2877 روز دفاع مقدس؛ مجاهدتها ، ایثارگریها و رشادتهای فراوانی از خود به نمایش گذاشتند .

فرمانده لشگر ۷۷ خراسان تاکید کرد: اقتدار ، امنیت ، عظمت و بزرگی که امروز در دنیا داریم همه به برکت رشادتها و ایثارگریهای سالهای دفاع مقدس است.

وی گفت : امروز آمادگی ما باید بیشتر از دشمن باشد که البته اینگونه هم هست و اینک تصمیم گیرنده درباره اینکه چه داشته باشیم در عرصه دفاع ، مربوط به خود ماست .

امیر ارشد ارتش اشاره ای به گروههای تکفیری در منطقه کرد و نوع جنگ آنان را جنگ نیابتی عنوان کرد و گفت: در مقابل گرو های تکفیری ایستاده ایم ، و اگر امروز بحث آتش بس مطرح است برای ایجاد فرصت تجهیز و آمادگی گروههای تکفیری است. فرمانده لشگر ۷۷ خراسان گفت: مدافعین حرم درس آموز مکتب امام حسین ع هستند و اجازه تکرار حادثه عاشورا را با شهادت نخواهند داد.

امیر آذریان ضمن قدردانی و تکریم خانواده های شهدا در پایان سخنان خود گفت : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رصد و کنترل رفتارهای دشمن در آن سوی مرزها ، گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا ، مرجع عالیقدر، مقام معظم رهبری است.

در ادامه مراسم مرثیه سرایی و نوحه خوانی نجام گرفت و با اهدای لوح از خانواده های شهیدان دهستان آقسو تجلیل شد.

یادواره شهدای دهستان آقسو شهرستان کلاله برگزار شد

 

یادواره شهدای دهستان آقسو شهرستان کلاله برگزار شد

 

یادواره شهدای دهستان آقسو شهرستان کلاله برگزار شد

 

یادواره شهدای دهستان آقسو شهرستان کلاله برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 917
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1926

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 118
بازدید ماه:661
بازدید سال:10541
بازدید کل:1481707