عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کلاله آمادگی ایجاد بنگاه های اقتصادی سودده را دارد

فرماندار کلاله در دیدار با سرمایه گذاری شرکت ماروس مجارستان گفت :

کلاله آمادگی ایجاد بنگاه های اقتصادی سودده را دارد

کلاله آمادگی ایجاد بنگاه های اقتصادی سودده را دارد

"گستردگی زمین های زراعی ، قابلیتهای فراوان تولید مواد غذایی با توجه به وجود فرودگاه در شهرستان کلاله امکان سرمایه گذاری و ایجاد بنگاههای اقتصادی سودده را فراهم کرده است."

نصرت برزگر فرماندار شهرستان کلاله در جلسه مشترک سرمایه گذاران و هیات اقتصادی انجمن دوستی ایران و مجارستان با بیان این مطلب گفت: "گستردگی زمین های زراعی ، قابلیتهای فراوان تولید مواد غذایی با توجه به وجود فرودگاه در شهرستان کلاله امکان سرمایه گذاری و ایجاد بنگاههای اقتصادی سودده را فراهم کرده است."

وی افزود : باید طرح های اقتصادی که امکان مشارکت مجارها در جهت آموزش ، انتقال دانش فنی و سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و توسعه منطقه در کارگروه تخصصی تری مورد بررسی و ارزیابی قرارگیرد.

فرماندار کلاله گفت: سرمایه گذاران علاقمند طرح های تولیدی خود را برای اجرا در حداقل زمان ارائه کنند .

در این جلسه مهندس مظفر نیرومند مدیرعامل شرکت ماروس گفت: این شرکت در قالب انجمن دوستی ایران و مجارستان در زمینه های مختلف مهندسی مشاور طرح های کشاورزی با همکاری کشور مجارستان فعالیت دارد.

وی گفت: در این جلسه به سرمایه گذران با هدف احیای روابط ایران و مجارستان ارائه پیشنهاداتی در جهت آموزش ، تولید محصولات کشاورزی پیشنهاداتی مطرح شد تا روند توسعه شکل گیرد. دکتر عبدالجلیل غیادی مدیرعامل شرکت توللید و مشاوره اسب اصیل ترکمن که عضوانجمن دوستی ایران و مجارستان هم هست گفت:با توجه به قابلیتهای موجود در شهرستانهای کلاله و مراوه تپه و اهمیت اقتصادمقاومتی برای شکوفایی اقتصاد ، تبادل نظر بین سرمایه گذاران ، مسولین و نمایندگان شرکت های مجاری انجام شد. وی گفت: با توجه به موقعیت اعتباری کشور مجارستان در حوزه اقتصاد بین الملل ( آموزش ، تولید و صنایع تکمیلی کشاورزی و دام) می تواند دستاورد خوبی برای توسعه تجارت خارجی منطقه داشته باشد.

کلاله آمادگی ایجاد بنگاه های اقتصادی سودده را دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 852
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1819

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 346
بازدید دیروز: 417
بازدید ماه:8087
بازدید سال:17967
بازدید کل:1489133