عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مواد مخدر منشاء تمام بیماریها و جرایم اجتماعی است

فرماندار کلاله :

مواد مخدر منشاء تمام بیماریها و جرایم اجتماعی است

مواد مخدر منشاء تمام بیماریها و جرایم اجتماعی است

فرماندار کلاله با اشاره به تأثیرات مواد مخدر در جامعه گفت: مواد مخدر ریشه انواع بیماریهای خطرناک مانند ایدز ، هپاتیت و منشاء جرایم اجتماعی مانند قتل ، سرقت و تجاوز است.

مواد مخدر منشاء تمام بیماریها و جرایم اجتماعی است

محمد تقی قزلسفلی در جمع نمازگراران نماز جمعه اهل سنت کلاله ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این هفته بویژه شهید بهشتی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر افزود براساس آمار 75 درصد جرایم از زندانیان بطور مستقیم و غیر مستقیم مجرمین مواد مخدر هستند. وی افزود امروزه مواد مخدر از مرحله کم خطر به پرخطر تبدیل و به تجارت جهانی و مسئله سیاسی تبدیل شده و دومین عامل سود آور بعد از صدور اسلحه می باشد که سالانه مبلغ 600 میلیارد دلار به حساب سوداگران مرگ ، سود واریز می شود که این مبلغ چند برابر بودجه بعضی کشورهاست.

فرماندار کلاله با اشاره به اهداف آمریکا از توسعه مواد مخدر گفت آمریکا به جهت عصبانیت از نظام جمهوری اسلامی از هر وسیله ای برای آسیب رساندن به نظام اسلامی استفاده می نماید. و تلاش می کند از دید خام خود جمهوری اسلامی را به شکست بکشاند که یکی از راههای مورد استفاده آن صدور مواد مخدر به جمهوری اسلامی است.

وی افزود در شرایط فعلی در میابیم که تولید وتوزیع مواد مخدر در ایران با منافع ملی آمریکا و سیا گره خورده است.و حضور آمریکا در افغانستان به بهانه القاعده،موضوع تولید مواد مخدر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی می باشد که سالانه بعد از حضور آمریکا در آنجا حدود 8 هزار تن مواد مخدر تولید می شود.

فرماندار کلاله افزود حال با درک اهداف شیطانی آمریکا برای مقابله با مواد مخدر تبلیغ و ترویج ارزشهای دینی را و همچنین اهتمام ورزیدن خانواده ها در ارتباط ما بین فرزندان با دیگران را باید در اولویت قرارداد.وی همچنین گفت در حال حاضر نتیجه بی توجهی به فرزندان گرفتار شدن حتمی آنان است پس بنابراین وظیفه همه ما است که در حفظ و مواظبت از فرزندان خود و جامعه کوشا باشیم . قزلسفلی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرستان کلاله گفت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر براساس وظایف قانونی خود در این شهرستان فعال و تشکیل جلسات ماهانه و فعالیت کمیته های 4 گانه از جمله کمیته مقابله که وظیفه عزیزان نیروی انتظامی در پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری قاچاقچیان و جمع آوری معتادین به جدّ فعالیت دارد و کمیته پیشگیری و فرهنگی با مسئولیت بهزیستی ،کمیته درمان با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان کمیته قضایی با مسئولیت دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل و تلاش دارند، زمینه تبلیغ ترویج و توزیع مواد مخدر را کمرنگ یا ریشه کن نمایند . وی افزود کشور عزیز ایران در این راه هزینه های زیادی داده است که شهادت عزیزان ما در مقابله با مواد مخدر از این جمله است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:491
بازدید سال:10371
بازدید کل:1481537