عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل آب منطقه ای استان


دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل آب منطقه ای استان

دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل آب منطقه ای استان

روز گذشته و بمناسبت فرا رسیدن سال جدید مدیرعامل آب منطقه ای استان بهمراه معاونین با فرماندار کلاله دیدار و پیرامون مسایل جاری شهرستان گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله در این دیدار نصرت برزگر فرماندار شهرستان با اشاره ای کوتاه به نیازهای آبی شهرستان گفت : نگاه دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع بکارش توجه به اقتصاد مقاومتی بود در این راه گام های موثری نیز برداشت .

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت استان در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : ظرفیت استان یک ظرفیت بالا برای اقتصاد مقاومتی است که باید هر دستگاهی با توجه به رویکردها و مسایل موجود نسبت به اجرا و پیاده سازی آن اقدام کند .

برزگر افزود : در گذشته استفاده از آب برای مصارف کشاورزی در شهرستان بیشتر از ذخیرگاه ها و سدهای موجود بود تا حفر چاه و استفاده از سفره های زیرزمینی

نظری مدیرعامل آب منطقه ای با اشاره به بارش ها ماه های اخیر گفت : بحمدالله از ابتدای سال شاهد بارش های خوبی بودیم و میزان ذخیره آب در مخازن و سد های منطقه از 80 م به 130 م رسیده است .

وی اشاره ای هم به پروژه سد چایلی کرد و گفت : سد چایلی و نرماب دوتا از پروژه های مهم آب منطقه ای در استان است که در تلاشیم با تامین بودجه هر چه سریعتر عملیات احداث این 2 سد را به اتمام برسانیم .

مدیرعامل آب منطقه ای استان سپس افزود : بدهای سد نرماب بطور کامل پرداخت شده و از اسال جدید شاهد آغاز عملیات عمرانی و اجرایی آن خوهیم بود تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد و مردم منطقه از ثمرات آن بهره مند شوند .

وی درخصوص سد بوستان و گلستان نیز گفت : با بارش هیا صورت گرفته آبگیری های خوبی صورت گرفته و امید داریم تا در تابستان انشالله شاهد کمبود آب نباشیم .

نظری آگاهی بخشی عمومی را یکی از لازمه های اصلی و موثر در هدایت و کنترل مصرف آب برشمرد و خواستار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم در راستای استفاده بهینه از این سرمایه ملی شد .

مهندس ثابتی رئیس آب منطقه ای شهرستان نیز گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین آب و ذخیره سد های شهرستان ارائه کرد و مصرف بی رویه از سفره های زیرزمین و حفر چاه های غیر مجاز را یکی از معضلات عمومی در این حوزه عنوان کرد .

دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل آب منطقه ای استان

 

دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل آب منطقه ای استان

 

دیدار فرماندار کلاله با مدیرعامل آب منطقه ای استان

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 644
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1654

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 1102
بازدید ماه:5037
بازدید سال:14917
بازدید کل:1486083