عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعضای هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی کلاله انتخاب شدند


اعضای هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی کلاله انتخاب شدند

 اعضای هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی  کلاله انتخاب شدند

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کلاله ، جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار و رئیس هیات اجرایی، رئیس و اعضای هیات نظارت و 30 تن از معتمدین دعوت شده تشکیل شد .

فرماندار کلاله در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در جمهوری اسلامی گفت : همه ما زیر پرچم ولایت فقیه برای خدمت به مردم تلاش میکنیم و نظام مردمسالار دینی ما بر پایه آرای مردم شکل گرفته و همه تلاش خواهیم کرد با رعایت و حاکمیت قانون، انتخاباتی باشکوه داشته باشیم .

وی افزود : با تعامل خوبی که با هیئت نظارت داشته و داریم به سمت انتخابات سالم و پرشور می رویم .

برزگر سپس اظهار داشت : مسیر راه ما را رهبر معظم انقلاب تعیین کرده و با رعایت حق الناس انشالله در کنار هم انتخاباتی سالم برگزار می کنیم .

ناصر باقری رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان نیز در ادامه جلسه گفت : فصل الخطاب برای همه در نظام اسلامی ولایت فقیه است .

وی افزود : نظارت شورای نگهبان کاملا استصوابی است و بر این پایه همه تلاش ما رعایت حق الناس و آنچه در صندوق باشد خواهد بود .

دکتر باقری اظهار داشت : بهترین انتخابات طی سالهای گذشته در شهرستان کلاله اتفاق افتاد و اکنون هم در کنار هم برادرانه ، شیعه و سنی حضوری فعالانه در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی داریم تا در اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم .

در ادامه جلسه پس از رای گیری آقایان عبدالرضا عرب با 16 رای ،جمشید نجاری با 15 رای، محمد محمدزاده با 14 رای ، رسول بامری با 12 رای ، جلیل فرشادی با 12 رای ، آنه محمد قربانزاده با 11 رای ، یدالله محرم زاده با 11 رای و امان محمد حمیدزاده بعنوان هشت عضو اصلی و آقایان قربانعلی سجادی بعنوان علی البدل اول ، سیدرضا حسینی علی البدل دوم ، شاه نظر چرابین علی البدل سوم ، یعقوب سلمانی علی البدل چهارم و علیرضا راغبی علی البدل پنجم بعنوان 5 تن از اعضای علی البدل هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کلاله انتخاب شدند .

در این جلسه 28 تن از 30 معتمد دعوت شده در جلسه انتخاب اعضای هیات اجریی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور داشتند .

اعضای هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی  کلاله انتخاب شدند

 

اعضای هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی  کلاله انتخاب شدند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1270
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1311

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 118
بازدید ماه:570
بازدید سال:10450
بازدید کل:1481616