عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با حضور حداکثری مردم، انتخابات پرشوری برگزار می کنیم

فرماندار کلاله :

با حضور حداکثری مردم، انتخابات پرشوری برگزار می کنیم

با حضور حداکثری مردم، انتخابات پرشوری برگزار می کنیم

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به روند امور مرتبط به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: بر اساس قانون و با حضور حداکثری مردم انتخابات پرشوری را در شهرستان کلاله برگزارخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله ،نصرت برزگر درجلسه شورای اداری شهرستان کلاله افزود: جمهوری اسلامی ایران، نظامی اسلامی ومردمی است و مردم ایران با استعانت از نظام اسلامی و حضورحداکثری در انتخابات، سرنوشت خودرا رقم می زنند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی براساس قانون موظف هستند در برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات همکاری نزدیکی داشته باشند و هرآن چه که نیاز داشته باشد، در اختیار این ستاد قرار دهند.

برزگر به عملیات اجرایی بخش نیمه تمام بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله اشاره کرد و گفت: خیرین سلامت کشور یک میلیارد و 320 میلیون ریال برای تجهیز و تکمیل بیمارستان شهرستان کلاله کمک کردند که با این کمک‌ها روند تکمیل بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله سرعت بیشتری گرفته است .

وی افزود: دو طبقه ازساختمان این بیمارستان که عملیات احداث آن را دانشگاه علوم پزشکی گلستان به عهده گرفته بود به خوبی پیش می رود ویک طبقه دیگرکه احداث آن را خیرین سلامت کلاله به عهده گرفته بود، روبه اتمام است.

فرماندارکلاله افزود: بخش نیمه تمام بیمارستان این شهرستان در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه حضور بموقع مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در جلسات را مورد تاکید قرار داد و با ا انتقاد از مدیرانی که در این جلسه حضورنیافته بودند، گفت: این موضوع ازطریق اداری پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

با حضور حداکثری مردم، انتخابات پرشوری برگزار می کنیم

در نشست شورای اداری کلاله، امام جمعه این شهرستان نیز به جایگاه مدیریت در حکومت اسلامی ازنگاه علی (ع) اشاره کرد و گفت: صداقت درسیاست وحق مداری ازویژگی های مدیرنظام اسلامی است.

حجت اسلام والمسلمین رضا کشیری افزود: کارگزاران نظام سرسفره ولایت نشسته اند و بایدشکرگزار خداوند باشند که توفیق خدمت صادقانه به مردم را داشته باشند.

حجت الاسلام جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های شمال شرقی استان با تبریک فرا رسیدن هفته وقف گفت : هدف و فلسفه از این دنیا ذخیره سازی برای دنیای آخرت است و پیامبر اکرم (ص) در اینخصوص میفرمایند : زمانیکه شخصی فوت میکند پرونده او بسته می شود مگر در 3 صورت و آن موارد این است که 1- اگز از خود کتابی به جا گذاشته باشد و بعد از خود جامعه از ثمرات آن بهره مند شوند 2- پدر و مادری که فرزند صالح تحویل جامعه دهند 3- کسانیکه ثروتی دارند و این اموال را در راه خدا انفاق میکنند که الحمدالله در این دهه اخیر کارهای عام المنفعه اشتراکی رنگ و لعاب بیشتری به خود گرفته امروز شاهد مشارکت خیرین در حوزه های سلامت و ساخت و بازسازی مدارس و .... هستیم .

با حضور حداکثری مردم، انتخابات پرشوری برگزار می کنیم

 

با حضور حداکثری مردم، انتخابات پرشوری برگزار می کنیم

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 688
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1310

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8210
بازدید سال:18090
بازدید کل:1489256