عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار کلاله با معاون استاندار


دیدار فرماندار کلاله با معاون استاندار

دیدار فرماندار کلاله با معاون استاندار

فرماندار کلاله به همراه بخشداران مرکزی و پیشکمر و شهردار شهر کلاله با مهندس ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار نصرت برزگر فرماندار کلاله ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت های فرمانداری شهرستان در راستای برگزاری انتخابات سال 94 گفت : به حمدالله با اتحاد و همدلی که در مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان وجود دارد امیدواریم تا بتوانیم بار دیگر با تعامل خوبی که با هیات نظارت بر انتخابات داریم انتخاباتی پرشور و عاری از هرگونه مسایل و مشکلات احتمالی را در شهرستان کلاله برگزار کنیم و با ارائه آگاهی و اطلاع رسانی مفید پیرامون نامزدهای این حوزه انتخابیه نماینده ای اصلح برای آبادانی ایران اسلامی ،استان و شهرستان در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم .

وی در ادامه یکی از مشکلات موجود در اجرای امورات در همه حوزه ها را فرسوده بودن و وجود برخی نواقص در سیستم های اداری عنوان کرد و خواستار رفع این موانع شد .

مهندس ربیعی معاون استاندار نیز در این دیدار با اشاره به شعار سال گفت : فرمانداران در شهرستان ها باید یک همدلی و همزبانی را با همکاری با سایر گروه ها در شهرستان ایجاد کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در کل استان باشیم .

ایشان در ادامه وجود برخی مشکلات از جمله کمبود منابع را یکی از مشکلات و موانع پیش روی دولت عنوان کرد و گفت : امیدواریم با عنایت به تحولات سیاسی رخ داده در این یکساله اخیر شاهد تحولی نو در اقتصاد کشور و پویایی بازار و تبادلات با سایر کشورها باشیم .

در این دیدار بخشداران و شهردار کلاله مشکلات و تنگناهای پیش روی شهرستان کلاله در جهت توسعه این شهرستان را ارائه کردند و خواستار توجه بیشتر مجموعه استانداری و ادارت کل به این شهرستان برای ایجاد بسترهای مناسب در حوزه های عمومی از قبیل بهداشتی و درمانی ،اجتماعی ، فضای سبز ، جاده ها و تخصیص اعتبارات مناسب برای ایجاد تحول و سرعت در امور اجرایی شهرستان شدند .

شهرستان کلاله با قدمتی بیش از 1 قرن در سال 1333 به شهر تبدیل شد و پس از انتزاع شرق استان از فرمانداری گنبد و شهرستان شدن مینودشت از سال 1379 به شهرستان تبدیل شد و با توجه به تنوع قومیت ها و سکونت قریب به 10 قومیت در این شهرستان از جمله اقوام فارس، ترکمن ، کرد ، خراسانی ، شمالی ، ترک ، سیستانی و گرمه ای به لحاظ بهره مندی از سرانه پایینی از امکانات بهداشتی و درمانی ، آموزشی ، و فرهنگی و تفریحی و اشتغالزایی برخوردار است و همه ساله به سبب وجود این موانع عده کثیری از شهروندان به مناطق دیگر کوچ میکنند .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 683
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1271

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 338
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8425
بازدید سال:18305
بازدید کل:1489471