عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار پرسنل و فرمانده انتظامی شهرستان با فرماندار کلاله

در ششمین روز از هفته دولت :

دیدار پرسنل و فرمانده انتظامی شهرستان با فرماندار کلاله

دیدار پرسنل و فرمانده انتظامی شهرستان با فرماندار کلاله

صبح امروز و در ششمین روز از هفته دولت پرسنل و فرمانده انتظامی شهرستان با فرماندار کلاله دیدار کردند .

در این دیدار که در دفتر کار فرماندار صورت گرفت بهروزی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن عرض تبریک هفته دولت گزارشی از فعالیت های یکساله این جمعیت در مقابله با عوامل ناآرامی و امنیت در شهرستان ارائه کرد و گفت : نیروی انتظامی شهرستان در سالی که گذشت اقدامات موثرو پیشگیرانه ای در مقابله با وقوع جرم و برخورد با مجرمین و بزهکاران صورت داد و در تامین امنیت شهرستان جزو شهرستان های برتر استان در این حوزه بوده که این مهم اگر در سایه همدلی و همزبانی مرد و مسئولین با نیروی انتظامی نبود محقق نمیشد .

وی سپس عنوان کرد : درب انتظامی در تمام ساعات روز به روی مردم باز است و یکی از مسایل اصلی در سال جاری برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی و تامین امنیت در این حوزه است که اقدامات موثری تاکنون صورت گرفته .

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان گفت : هفته دولت فقط متعلق به دولتمردان نیست بلکه متعلق به تمام خدمتگذاران است و باید در این هفته قدردان خدمات همه خدمتگذاران باشیم و در این راه الگوی تمام دولتمردان و خادمین به مردم شهدا هستند که این افتخاری است برای همه خادمین .

وی سپس افزود : اگر در یک جامعه امنیت برقرار نباشد شیرینی خدمت به کام مردم شیرین نخواهد شد و پس از امنیت سلامت و آموزش مهمترین مولفه های تامین رفاه برای مردم است .

برزگر در ادامه با اشاره به وضعیت امنیت در کشورهای همسایه گفت : کشور ما از امن ترین کشورهای خاورمیانه است که این نیز مرهون تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی است .

وی سپس به انتخابات سال 94 پرداخت و اظهار کرد : در برگزاری انتخابات ادبیات ما همیشه اجرای قانون بوده و هست و تلاش خواهیم کرد تا یک انتخابات پرشور و قانونمند را در شهرستان رقم بزنیم تا بتوانیم باعث شادی دل رهبر انقلاب و کوری دشمنا باشیم .

دیدار پرسنل و فرمانده انتظامی شهرستان با فرماندار کلاله

 

دیدار پرسنل و فرمانده انتظامی شهرستان با فرماندار کلاله

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1032
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1007

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 8
بازدید ماه:2315
بازدید سال:12195
بازدید کل:1483361