عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بیش از ۱۰۰درصد تعهد اشتغال شهرستان کلاله محقق شد

حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار کلاله :

بیش از ۱۰۰درصد تعهد اشتغال شهرستان کلاله محقق شد

بیش از ۱۰۰درصد تعهد اشتغال شهرستان کلاله محقق شد

حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت:با ایجاد ۱۵۱۲ اشتغال ثبت شده در سامانه رصد؛ بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان کلاله محقق شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت:بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان کلاله محقق شده است.
حمیدی اظهار داشت:در راستای ایجاد اشتغال پایدار ۵۸۲ پرونده تشکیل و به بانک های عامل ارسال گردیده است که ۲۴۱ پرونده با اعتبار ۱۷۰۲۲۲ میلیون ریال با اشتغال زایی ۳۶۹ نفر از محل اعتبارات توسعه روستایی پرداخت و ۳۴۱ پرونده در دست اقدام می باشد.
فرماندار شهرستان کلاله گفت:طی ۱۱ ماهه گذشته ۱۸۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با اشتغال زایی ۳۶ نفر از محل اعتبارات بند الف و ب تبصره ۱۸ توسط بانک های عامل پرداخت گردیده است‌.
وی افزود:۱۴ پرونده با اعتبار ۱۹۶۴۲ میلیون ریال و اشتغال زایی ۳۹ نفر از محل تبصره ۱۸ به بانک ها ارسال شده است و تا پایان سال پرداخت می شود.
حمیدی کل اعتبارات مشاغل خانگی از محل تسهیلات بانکی را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:در راستای حمایت از مشاغل خرد و ایجاد اشتغال بانوان شهرستان ۷۷ پرونده مشاغل خانگی با مبلغ ۷۷۰۰میلیون ریال و اشتغال زایی ۷۷ نفر پرداخت شده است.
وی از رتبه اول اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان در استان خبر داد و گفت:با اجرای طرح کارورزی در کلاله؛ ۱۴۶ نفر از فارغ التحصیلان در شهرستان مشغول به کار شده و حقوق آنان طی شش ماه و بیمه طی دو سال توسط دولت پرداخت میگردد.
حمیدی در پایان گفت:تا پایان اسفند ماه؛ با پرداخت تسهیلات پرونده های ارسالی توسط بانک های عامل؛ اشتغال ایجاد شده در شهرستان کلاله فراتر از حد انتظار می رسد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 337
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3843

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 195
بازدید دیروز: 228
بازدید ماه:982
بازدید سال:10862
بازدید کل:1482028