عضویت    ورود
ورود به سایت
» » در "۱۳ آبان"؛فریادهای "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور "طنین انداز" می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

در "۱۳ آبان"؛فریادهای "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور "طنین انداز" می شود.

در "۱۳ آبان"؛فریادهای "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور "طنین انداز" می شود.

حمیدی فرماندار کلاله گفت:"۱۳آبان" امسال,مردم پرشورتر از همیشه؛ شعار "مرگ بر آمریکا" را در سراسر کشور طنین انداز خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حمیدی فرماندار کلاله در جلسه بزرگداشت ستاد 13 آبان که دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید;تصریح کرد:آمریکا "۱۳ آبان" را روز آغاز" تحریم سخت "بر علیه مردم ایران اعلام کرده است ؛اما مردم ایران اسلامی با "خروش گسترده" پاسخ "سخت تری" را به آنان خواهند داد.
وی در ادامه افزود:حضور گسترده آحاد جامعه در کنار دانش آموزان در این مراسم "وحدت و یکپارچگی" امت را در مقابل استکبار تحت زعامت "ولایت" نشان خواهد داد.
حجت السلام والمسلمین "کشیری" امام جمعه کلاله در جلسه ستاد " ۱۳ آبان" با بیان این مطلب گفت؛ در روز "دانش آموز"؛ امسال دانش آموزان و فرهنگیان و آحاد مختلف مردم با حضور گسترده برای مقابله با استکبار؛ روز "پر افتخار"ی خواهند آفرید.
امام جمعه کلاله افزود: توطئه های "آمریکا" بر علیه نظام اسلامی همچنان ادامه دارد و ما "یکپارچه"باید در کنار هم با "وحدت و همدلی" در مقابل توطئه های دشمن بایستیم و اجازه ندهیم امریکا و یارانش به اهداف خود برسند.
حجت السلام کشیری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مسئولین ضمن اعلام عملکرد خود به مردم "امید" به آینده را در دل مردم جای دهند.
امام جمعه کلاله برخورد با "خائینین" و عوامل "نفوذ" در عرصه "اقتصاد و سیاست" را ضروری دانست و گفت:در تعیین "مدیران" توانمند و لایق برای خدمت صادقانه به مردم در جهت حفظ نظام اسلامی همت کنیم.
حجت اسلام و المسلمین حسین پور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هم در این جلسه که متولیان امر حضور داشتند؛گفت:مبارزه با "استکبار " و "زورگویان"؛ درسی است که از حماسه "عاشورای حسینی" گرفته ایم.

در "۱۳ آبان"؛فریادهای "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور "طنین انداز" می شود.

در "۱۳ آبان"؛فریادهای "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور "طنین انداز" می شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 585
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3428

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:182
بازدید سال:10062
بازدید کل:1481228