عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان ‌کلاله برگزار شد.

به ریاست حمیدی فرماندار کلاله:

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان ‌کلاله برگزار شد.

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان ‌کلاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله,جلسه بزرگداشت هفته دولت به ریاست محمد حمیدی فرماندار و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار کلاله در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رجایی و باهنر و همچنین تسلیت سوگواری امام محمد باقر (ع) اظهار داشت:سیره و روش این دولتمردان شهید، الگوی مسئولان شهرستان در خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم باشد.
مهندس حمیدی با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصت مناسبی برای ارائه و بیان خدمات دولت به مردم است افزود:همه دستگاهای اجریی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت این هفته و تبیین سیاست ها و اقدامات دولت اهتمام داشته باشند و در جهت اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دستگاهای خود به مردم بکوشند.
وی با اشاره به اینکه برنامه اجتماعی و فرهنگی عامل شور و نشاط بیشتر می گردد،افزود:کمیته ای از جمله ،فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، شهرداری ، تبلیغات اسلامی، تربیت بدنی، اموزش و پروش تشکیل گردد و برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرایی خود را به فرمانداری ارسال نمایند.
نماینده عالی دولت در ادامه از مدیران شهرستان گله کرد و گفت:برخی مدیران ما در ارائه گزارش عملکرد خود کوتاهی کرده و متوجه شرایط اقتصادی جامعه و برنامه های دشمنان برای نا امیدکردن مردم نیستند و خیلی ضعیف عمل میکنند و اگر بخواهد اینگونه باشد جای "مدیر" آنجا نیست.
فرماندار کلاله ادامه داد: مدیران ما بیشتر از ساعات اداری در دفتر کار حضور داشته باشند، بشینند فکر کنند، و برای انجام برنامه های حوزه کاری خود در این شرایط راهکار ارائه دهند.
این مقام‌ مسئول در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: تمامی مدیران شهرستان در برنامه ی طرح نشاط اجتماعی که هر هفته در پارک امام حسین ع برگزار میشود حاظر شوند و عملکرد خو را به مردم ارائه دهند.
مهندس حمیدی در پایان با بیان اینکه آنچه برای ما ماندگار خواهد بود، خدمت به مردم استمسئولیت را توفیق و امانت الهی خواند و از مدیران دستگاهای اجرایی خواست همت،جدیت، عمل بر اساس وظیفه و توکل بر خداوند متعال در مسیر خدمت بیشتر گام بردارند.

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان ‌کلاله برگزار شد.

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان ‌کلاله برگزار شد.

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان ‌کلاله برگزار شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 384
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3249

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1074
بازدید دیروز: 1526
بازدید ماه:4902
بازدید سال:14782
بازدید کل:1485948