عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دیدار خبرنگاران خبرگزاری ها با فرماندار کلاله


دیدار خبرنگاران خبرگزاری ها با فرماندار کلاله

دیدار خبرنگاران خبرگزاری ها با فرماندار کلاله

گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله,خبرنگاران خبرگزاری های شرق استان ازجمله فارس,تسنیم,ایرنا با محمد حمیدی فرماندار کلاله دیدار کردند.
حمیدی فرماندار کلاله در نشست با خبرنگاران خبرگزاری‌ها (فارس، ایرنا، تسنیم) در کلاله اظهار داشت:تامین آب شرب شهر کلاله از طریق چشمه آق سو و سه چاه عمیق انجام می‌شود و خوشبختانه تاکنون قطعی آب در کلاله نداشتیم, اما اگر مدیریت صحیح و استفاده بهینه و صرفه‌جویی صورت نگیرد, در هفته‌های آتی باید شاهد قطعی آب باشیم.
وی با اشاره به افزایش کشت شالی در استان گلستان و به طبع کاهش شدید آب, افزود:یکی از دلایل مهم افزایش کشت شالی در استان گلستان و منطقه, عدم هماهنگی و برخورد یکسان دستگاه‌های مختلف و همچنین برخورد یکسان و عدم وحدت رویه دستگاه‌های شهرهای همجوار است.
فرماندار شهرستان کلاله درباره اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه شهرستان و اقدامات صورت گرفته تصریح کرد:تعهد اشتغال شهرستان کلاله در سال گذشته یک هزار نفر که با تحقق ۱۲۰ درصدی, یک ‌هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی شدند و تعهد اشتغال سال جاری, یک‌هزار و ۵۲۰ نفر است که تاکنون ۱۸۶ نفر در سامانه اشتغال به ثبت رسیدند.
حمیدی تاکید کرد:در حوزه سرمایه‌گذاری در شهرستان ,هدف و رویکرد ما حل مشکلات سرمایه‌ گذارانی است که در این شهرستان سرمایه‌ گذاری کرده و مشکلاتی در مسیر تولید و اشتغالزایی به وجود آمده که در این راستا با برگزاری جلسات متعدد ,توانستیم موانع تولید 6 سرمایه گذار بزرگ در حوزه شهرستان را برطرف کنیم.
حمیدی بیان داشت:با همکاری آموزش و پرورش, از فضای مدارس مخروبه و مدارسی که به علت نداشتن دانش آموز بلاتکلیف رها شدند, برای استفاده نوجوانان و جوانان به عنوان مکان ورزشی بهره خواهیم برد.
وی در پایان اظهار داشت:با همکاری یکی از مراکز ترک اعتیاد شهرستان کلاله, و برای کاهش آسیب های اجتماعی خانواده بهبود یافتگان, 20 دار قالی در روستای کوسه برای آموزش و اشتغال همسران , افراد بهبود یافته که دوره درمان خود را در این مرکز سپری می‌کنند, برپا شده تا این خانم‌ها آموزش لازم را دیده و وارد بازار کار شوند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 336
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3190

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:5292
بازدید سال:5292
بازدید کل:1476458