عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله برگزار گردید.


جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست مهندس حمیدی،دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضا برگزار گردید.
فرماندار کلاله با توجه به آموزش و افزایش آگاهی سازی برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر گفت: در شهرستان ۳ مرکز دولتی ترک اعتیاد وجود دارد؛ که باید برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر افزایش یابد.
مهندس حمیدی گفت: ایجاد نشاط و بسترسازی برای توسعه اماکن ورزشی در پیشگیری از مصرف مواد مخدر مد نظر است و تلاش می کنیم شعار امسال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان "هر روستا، یک مکان ورزشی" به عمل اجرایی کنیم.
وی گفت: برنامه ریزی لازم انجام گرفته تا به ۲۰ نفر از کسانی که در مرکز اقامتی ترک اعتیاد شهرستان به پاکی برسند،تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد کار و اشتغال پرداخت شود.
روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مهمان این جلسه بود که اظهار داشت: نرخ شیوع مصرف مواد مخدر استان در سال ۹۰، ۲/۴۲ درصد با جمعیتی بیش از ۴۰ هزارنفر بود؛ که در سال ۹۴ نرخ شیوع با ۱۳/۸۱ درصد به ۱۷۰ هزار معتاد رسیده است؛ لذا ضرورت دارد همه دستگاهها و نهادها برای کاهش اعتیاد وشیوع مصرف موادمخدر به موضوع ورود پیدا کنند و تلاش کنند.
روحانی فرگفت: ۸۷ درصد معتادین شاغل و ۱۳ درصد بیکار هستند.
وی اعلام کرد: در سال ۹۶ میزان کشفیات با ۲۲ درصد افزایش به بیش از شش تن رسید.
روحانی فر تصریح کرد: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر بعنوان یکی از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف مواد مخدر؛ باید مدنظر قرار گیرد.
سرهنگ مهربانی فرمانده انتظامی کلاله هم در این جلسه گفت: طی دو ماه سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان با ۱۶ درصد افزایش؛ ۱۱ کیلو ۹۰۰ گرم بوده است.
وی افزود:این در حالی است؛ که در سال ۹۶، بیش از ۵۴/۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
مصطفی لو فرمانده سپاه هم از اعضای جلسه خواست: در اعلام آمار دقت بیشتر داشته باشیم تا به درستی اقدامات کارگروه بر اساس آمار صحیح برنامه کاری داشته باشد.
شایان ذکر است در این جلسه اعضا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیشنهادات و اقدامات اجرایی خود را بمنظور کاهش اعتیاد به فرماندار شهرستان ارائه دادند.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله برگزار گردید.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 521
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3086

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 106
بازدید ماه:330
بازدید سال:10210
بازدید کل:1481376