شروع پروژه به روز رسانی زیرساختهای مخابراتی روستاهای بخش مرکزی

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=108237کپی به کلیپ‌بورد

شروع پروژه به روز رسانی زیرساختهای مخابراتی روستاهای بخش مرکزی

 

بازدید بخشدارمرکزی از پروژه کابل گزاری وبه روز رسانی سیستم مخابراتی  روستاهای دشتی .گرایلی.بربرقلعه وشهرک جمهوری  دهستان کنگور

محمد ابراهیمی تودرواری بخشدار مرکزی گفت:زیرساختها وسیستمهای موجود پاسخگوی نیاز روستائیان نبوده وپس از اجرای این پروژه این روستاها میتوانند از خدمات به روز مخابراتی استفاده کنند

خسروی رئیس مخابرات شهرستان کلاله نیز گفت بانصب فیبر نوری جدید در حوزه این روستاها بستر مخابراتی واینترنت  به روز خواهد شدوبعضی از اختلالات مخابراتی  نیز نخواهیم داشت

شروع پروژه به روز رسانی زیرساختهای مخابراتی روستاهای بخش مرکزی

 

شروع پروژه به روز رسانی زیرساختهای مخابراتی روستاهای بخش مرکزی

 

شروع پروژه به روز رسانی زیرساختهای مخابراتی روستاهای بخش مرکزی

 

شروع پروژه به روز رسانی زیرساختهای مخابراتی روستاهای بخش مرکزی

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

فرماندار کلاله در اولین جلسه کارگروه ساماندهی گندم ، آرد و نان شهرستان در سال ۱۴۰۴ گفت: در سال گذشته میزان ۶۰ تن آرد ترمیمی و مناسبتی به این شهرستان اختصاص یافت که در بین خبازان توزیع شد.
صبح امروز مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) کلاله با حضور فرماندار، امام جمعه، خانواده معظم شهدا و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.
در جهت ارائه خدمات به مردم و ارتقا رضایمندی و رفع محرومیت از روستاهای شهرستان؛ میز خدمت فرماندار کلاله همراه با مسئول دفتر نماینده مردم حوزه انتخابیه شرق استان، بخشدار مرکزی و مدیران خدمات رسان شهرستان در روستای کنگور بخش مرکزی کلاله برپا شد.
صبح امروز فرماندار کلاله همراه با امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان از روند ساخت شبستان امیرالمومنین ع آستان مقدس امامزاده عبدالله ع کلاله بازدید کردند.
در آیینی با حضور فرماندار کلاله، امام جمعه ، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران؛ از زحمات جلال الدین تاج پور مدیریت سابق آموزش و پرورش کلاله تقدیر و خانم محبوبه موسی پور به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کلاله معرفی شد.
ملاقات مردمی فرماندار شهرستان در راستای رویکردها و برنامه های دولت و در جهت رسیدگی به مشکلات مردم و ارائه خدمات در محل فرمانداری برگزار گردید.