عضویت    ورود
ورود به سایت
» » آنچه امروز داریم از برکت وجود رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.


آنچه امروز داریم از برکت وجود رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

آنچه امروز داریم از برکت وجود رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

مهندس حمیدی فرماندار کلاله در جلسه گرامیداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و یوم الله ۱۵خرداد گفت:آنچه امروز داریم از برکت وجود رهبری های امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت داریم.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله مهندس حمیدی فرماندار در جلسه گرامیداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام ره و یوم الله ۱۵خرداد که اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین کشیری امام جمعه کلاله و فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و دیگر اعضاء برگزار گردید تصریح کرد:آنچه امروز داریم از برکت وجود رهبری های امام خمینی ره و مقام عظمای ولایت داریم.
 
مهندس حمیدی افزود:امسال برگزاری مراسم کیفی و باشکوه در ایام خاص خردادماه را خواهیم داشت و تلاش کنیم فرزندانمان را با این مناسبت ها آشنا کنیم.

 فرماندار کلاله در ادامه گفت:ما باید از ظرفیت این ایام در جهت فرهنگسازی استفاده کنیم و شهادت ها و ایثار گری ها و شجاعت ها را تبیین کنیم، و حرمت این ایام را به نسل جوان انتقال دهیم و از تاثیرگذری این ایام بهره بجوییم.

امام جمعه کلاله هم در این جلسه گفت:در حقیقت فتح خرمشهر کمر استکبار را شکست،چون جنگ فقط بین ایران و عراق نبود بلکه بین ایران و چندین کشور قدرتمند غربی و هجده کشور عربی بود.

 حجت الاسلام والمسلمین کشیری در ادامه افزود:حماسه آفرینی های جوانان در سالهای دفاع مقدس،فتح خرمشهر در سوم خرداد یک هدیه الهی بود که خداوند تقدیم ایران اسلامی و مردم کرد.

 رئیس تبلیغات اسلامی و سرهنگ مصطفی لو فرمانده سپاه هم در این جلسه به اعلام برنامه ایام پیش رو پرداختند و تاکید داشتند: حمایت از کالای ایرانی و افزایش آگاهی و بصیرت افزایی در مراسم با توجه به شرایط روز مدنظر باشد.

گفتنی است در این جلسه سایر اعضاء ستاد،نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم با فرماندار در میان گذاشتند.
 

آنچه امروز داریم از برکت وجود رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

آنچه امروز داریم از برکت وجود رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.







بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 422
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3030

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:71
بازدید سال:9951
بازدید کل:1481117